reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Daniela Šmehýlová

Daniela Šmehýlová

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Daniela ŠmehýlováFMK UCM v Trnave Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Média rozhodujú o pravde!

Daniela Šmehýlová

Média rozhodujú o pravde!

V New Yorku zachránil neznámy muž pred agresívnym pitbulom malé dievčatko. Novinár, ktorý stál neďaleko to všetko videl a hovorí mužovi: "Skvelé. Napíšem o Vás článok do NY Post s obrovským titulkom - Newyorský hrdina zachránil americké dievčatko pred zúrivým psom." "Ale ja nie som New Yorčan", odpovedá muž. "To je v pohode, tak to musí byť - Americký hrdina zachránil malé dievčatko pred agresívnym psom." "Ale ja nie som Američan, som z Pakistanu." O deň neskôr NY Post priniesli správu s obrovským titulkom: "Pakistanský terorista zabil amerického psa."

  • 27. apr 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 130x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu